Holmes Place | Budapest - Fitness, Wellness, Spa

A jobb alváshoz: jóga

  • Közzétéve: 2016 szeptember 26
Yoga to Sleep Better
Yoga to Sleep Better

A jobb alváshoz: jóga

Egy csendes jóga, koncentrált gyakorlatokkal és mély légzéssel erősen hozzá tud járulni elméd kitisztításához és mentesít a fizikai feszültségektől is, melytől végső soron egy kiadós, mély alvással reggelre tökéletesen kipihenten ébredhetsz.

A jóga egyesíti a mozgást és a légzést, hogy aktiválja a paraszimpatikus idegrendszert, mellyel megelőzhető, ellensúlyozható a stressz. Amikor csak lehetséges, olyan jóga pózt válasszon, mellyel a homloka környékénél pihenteti a szemet és megnyugtatja az idegrendszert. Minden ilyen póz kb. egy perc, mely alatt 10-15x kell lélegzetet venni.

A gyík póz (Utthan Pristhasana)

Ez a sokoldalú póz főleg nők számára érdekes és értékes: kinyitja-elengedi a mellkast, a nyakat és a vállakat, és előkészíti a testet a mélyebb csípőnyitó pózokra, mint a „hanuman” és a galamb. Miután a lefelé néző kutya pózzal végzel (Adho mukha svanasana) tedd a bal lábadat előre keresztbe, úgy a kezeid között álljon. Majd ereszd le a jobb térdedet a földre, lendítsd a bal lábadat a messzibb sarkára a matracodnak, majd helyezd a könyökeidet a padló kis részén. Ismételd meg ugyanezt a tested ellenkező felén.

Állva hajlítás előre (Uttanasana)

Ez a póz a térdinak, a csípő, és a vádli erősítésére jó, megnyugtat, oldja a stresszt, a depressziót és a szorongást. Úgy helyezd el a lábad csípőszélességben (tehát nem terpeszben), hogy a térded kicsit meghajoljon, miközben hajlasz lefelé. Lélegezz ki, majd amennyire csak tudsz, hajolj lefelé, a fejed a lábad között legyen, és karold át a lábad.

A sáska póz (Salabhasana)

A sáska póz erősíti és elősegíti a rugalmasságot az egész tested hátsó részén, beleértve a lábakat, a gerincet, a fart, és a környező izmokat, a felsőtestet és a bordákat. A póz ideális, ha éppen lefekvéshez készülsz. Lélegezz be, feküdj hasra, a lábaid az ujjaiddal lefelé feküdjenek a padlón. Kulcsold össze a kezeid a háta mögött, lélegezz be, és emelkedj fel annyira amennyire csak tudsz, közben nézz előre. Úgy gyere ki a pózból, hogy a kezeidet kiengeded, és a fejed leengeded.

Állva hajlítás előre terpeszben (Prasarita Padottanasana)

A feljebb említett Uttanasa gyakorlat terpeszben való elvégzéséről van szó. A különbség abban áll, hogy terpeszben végezzük, és ha a kezünk vagy a fejünk nem ér le teljesen a földig, akkor kis tömbökön megtámaszthatjuk őket.

 

Category Tags

Hírek és Események

ÜNNEPI ÓRAREND HOLYDAY CHANGES

Tovább

BodyShape with live Dj set

Tovább

ÉRTESÍTÉS BANKSZÁMLA-VÁLTOZÁSRÓL

Tovább

TÉLI ÓRAREND

Tovább

Hogyan szaunázz anélkül, hogy kiszárítanád a hajad?

Tovább

A jobb alváshoz: jóga

Tovább

Gyakorlatok sarok-fájdalomra (most, hogy visszatértél a magassarkúd viseléséhez)

Tovább

Tovább

Honnan tudod milyen proteinre van szükséged?

Tovább

Holmes Place Running Club

Tovább

MIT EGYÉL AZ IRODÁBAN, HOGY NE HÍZZ EL?

Tovább

2015 Tavaszi órarend kérdőív

Tovább

KALÓRIAROBBANTÁS GÉPEINKKEL: MELYIKKEL ÉGETJÜK A LEGTÖBBET?

Tovább

NEW YEAR NEWS

Tovább

Szaunaszeánsz 2016. 01. 27. , 18:00 kezdéssel

Tovább

Fedezze fel a búvárkodás világát a Holmes Place-szel

Tovább

NINCS EREDMÉNY HA NINCS FÁJDALOM – NEM BIZTOS

Tovább

KIHAGYNÁL PÁR EDZÉST? ITT VAN 7 OK ARRA, HOGY MOZGÁSBAN MARADJ!

Tovább

Hogyan tartsd be újévi fogadalmad 2016-ban?

Tovább

FITT, KARÁCSONYI FINOMSÁG

Tovább

                Christmas offer

Tovább

Holmes Place - XII. Fürdőruhás Mikulás Kocogás

Tovább

Mi is az a kravmaga?

Tovább

EGÉSZSÉGES RECEPT: LASAGNA, KRÉMES BAZSALIKOM SZÓSSZAL

Tovább

Tovább

Holmes place

Tovább

Taggelj és nyerj!

Tovább

                Newsletter

Tovább

ÚJ EXPRESSZ ÓRATÍPUS: CORE!

Tovább

ÚJ HOLMES PLACE MAGAZIN!

Tovább

Vajon kismamaként fel kell adni az edzést?

Tovább

TRX edzések

Tovább

Meditáció

A lélek egyensúlyáért.
Tovább

Body Rock!

Erő, Energia, Edzés! Ez a BodyRock!
Tovább

Hot Iron

Tedd hatékonyabbá az edzésedet: óratípusok, tippek és trükkök, táplálkozás;
Tovább

Video Cycling

Tovább
asd
45359cdab19da402b93a1549428246b0